Tiada TAC / OTP ..Duit Lesap ...Kerja Orang Dalam Bank


LESAPPP DUIT akuu dalam maybank pagi tadi baru perasan😢😔 
tinggal Rm24.85 sen je kt aku

Call maybank ✅

Report polis ✅

Pergi  maybank terdekat ✅



Ada lagi ke cawangan2 yang perlu aku pergi? Untuk settle kes ni😔
Entah la, tak tahu nak kupas macam mana topik kali ni, sedih terkilan semua ada. Sedihhh. Penat kerja cari duit, hilang macam tu je. 


Yang pelik, OTP / TAC tak dapat tapi duit dah selamat di account cik nurul alya tu. (AKU TAK TAHU SIAPA DIA ALYA NI)
ACcount maybank ni memang aku tak guna sangat, cuma untuk bayar duit kereta je tiap bulan. Memang tak de shopping ke ape ke pakai kad ni.


Sebab aku tau ogos/sept/october aku bakal bercuti bersalin/pantang , aku saving duit kereta utk 3 bulan terus. tak sangka. Hilangggggggg ....nangissss teruk laaa untuk dugaan kali ni. 







Aku memag bukan orang yang suka tekan link sana sini, and kalau dapat call scammer ke call dari siapa saja lah memang aku tak mau layan. Ponnnn kena.... padahal account peribadi ni untuk deduct duit kereta je. Tak pernah2 pakai untuk swipe sana sini... 

Ajaib bin musykil..... aku tunggu siasatan susulan...

#

Bank2 dekat malaysia ni tak ada security lansung …memang jahanam..

Bank akan kerja laju kalau yang mangsa ni orang politik atau yang ada status..

Itu sebab bank kena ganti duit yang hilang...ingat boleh lepas tangan ke...nak salahkan pengguna...TAC tak de memang salah BANK...scammer tu orang dalam bank sendiri punya kerja...🙄

0/komen