Huawei FreeBuds Pro 2+ Di Umumkan

FreeBuds Pro 2+ diumumkan secara rasminya di China sebagai satu lagi kemaskini baharu untuk aksesori audio Huawei. Ia menampilkan rekaan fon telinga jenis dalam terlinga bertangkai bersama putik silikon seumpama generasi terdahulu. Ini dipadankan pula dengan pod pengecasan membulat yang hanya tersedia dalam kemasan serba putih.


Menariknya pada fon telinga baharu Huawei ini ialah teknologi untuk memantau kadar degupan jantung dan suhu badan terbina. Ini sekaligus menjadikannya pilihan sesuai buat mereka yang mementingkan gaya hidup cergas. Dengan gabungan Penggunaan algoritma kadar jantung HUAWEI TruSeen, fon telinga ini didakwa mampu memantau kadar degupan jantung dengan ketepatan mencapai 95%.

Ia menggunakan sepasang pemandu audio dinamik sebesar 11mm bagi menghasilkan bunyi yang mantap. Turut disertakan ialah pembatalan hingar aktif Intelligent ANC 2.0 yang boleh merendam hingar sehingga 47 db dengan tiga mod boleh dipilih oleh pengguna mengikut persekitaran. Di samping, sokongan coded LDAC dan Spatial Audio untuk audio lebih imersif.


Bateri 580mAh yang disertakan mampu bertahan sehingga 27 jam dengan bantuan pod pengecas. Seterusnya proses pengecasan semula pula mengambil masa kira-kira 120 minit untuk penuh. Fon telinga ini dijual di China dengan harga RMB1499 (~RM969) seunit.
 

0/komen