LG UltraGear OLED Kini Di Malaysia


LG UltraGear telah diperlihatkan di acara CES pada Januari lalu. Ia adalah monitor gaming OLED pertama yang menyokong kadar segar semula 240Hz yang menjadikannya pilihan menarik untuk golongan gamer di PC dan konsol. Pratempahan untuk LG UltraGear OLED 45GR95QE telah dibuka di Malaysia hingga 14 Mei 2023 pada harga RM7647 sebuah.

LG Ultragear OLED 45GR95QE ialah paparan skrin gaming OLED bersaiz 45 inci dengan resolusi 3440×1440 dengan lengkungan 800R dan kadar segar semula 240Hz. Ia juga menyokong teknologi-teknologi paparan seperti NVIDIA G-SYNC, AMD FreeSync Premium dan juga HDR10 untuk pengalaman gaming dan juga tontonan siri televisyen dan filem yang terbaik.


Paparan skrin ini juga hadir dengan permukaan matte yang mengurangkan isu silau pada permukaan paparan, dan hadir dengan palam HDMI 2.1 dan DisplayPort 1.4 yang boleh memanfaatkan konsol permainan video terbaru dan juga komputer gaming yang sangat berkuasa kepada maksima.

Bagi menjamin kualiti audio, paparan LG Ultragear OLED 45GR5QE ini juga hadir dengan DAC dan amplifier audio terbina, jadi anda boleh menyambungkan pembesar suara ataupun fon kepala kegemaran anda untuk kualiti audio yang terbaik.

 

0/komen