Allo City Broadband Memperkenalkan Pakej Rahmah


 

Allo City Broadband, sebuah syarikat pembekal internet jalur lebar yang juga merupakan anak syarikat Tenaga Nasional Berhad  telah melancarkan pelan Pakej Rahmah Jalur Lebar Tetap Allo, yang akan membantu dalam membekalkan sambungan internet jalur lebar tetap secara mampu milik kepada rakyat Malaysia yang memerlukannya.

Pelan Pakej Rahmah ini merupakan pelan 100Mbps Allo City Broadband yang sama seperti sebelum ini, tetapi tampil dengan tanda harga RM69 untuk warga emas, veteran angkatan tentera dan PDRM, orang kurang upaya dan juga mereka dengan pendapatan isi-rumah B40 (RM4850 dan kebawah) berwarganegara Malaysia.

Langganan Pakej Rahmah Allo ini juga hadir dengan kontrak selama 24 bulan dan didatangkan dengan diskaun RM30 daripada harga asal pelan ini.

Mereka yang melanggan pelan Pakej Rahmah Allo ini masih akan menerima semua kelebihan-kelebihan pelan jalur lebar Allo seperti penggunaan sambungan internet tanpa had, kelajuan muat-turun dan muat-naik yang selari dan pemberian dan pemasangan kelengkapan modem dan penghala WiFi secara percuma.

Untuk  mendaftar sambungan internet Pakej Rahmah Allo ini, anda hanya perlu ke laman web Allo City Broadband ataupun ke mana-mana Kedai Tenaga berdekatan dengan anda. Anda juga akan memerlukan kad pengenalan, kad pesara ataupun kad OKU untuk mendaftar dengan pakej ini.

Buat masa ini, pakej ini tertakluk dibawah negeri-negeri dan kawasan-kawasan yang mempunyai liputan Allo, termasuklah Selangor, Melaka, Negeri Sembilan, Johor, Perak, Pulau Pinang dan Kedah. .

0/komen