Redmi Pad Pro 5G Di Malaysia


Susulan daripada pengenalan tablet Redmi Pad Pro WiFi tempoh hari, jenama ini dilihat menyediakan pilihan lebih baik buat pengguna dengan menawarkan versi 5G pula. Pengenalan kali ini turut menyaksikan Redmi sentiasa mewujudkan penambahbaikan dalam setiap peranti dalam memastikan pengalaman pengguna terbaik.

Redmi Pad Pro 5G dilengkapi skrin 12.1″ 2.5K yang menyokong kadar segar semula 120Hz dan Dolby Vision. Cip Snapdragon 7s Gen 2 dipadankan dengan pilihan memori 8GB RAM (LPDDR4X) dan storan dalaman 256GB (UFS 2.2) menguasai peranti. Diikuti juga sistem operasi Xiaomi HyperOS digunakan sebagai pelengkap.



Sensor sebesar 8MP digunakan untuk kedua-dua belah kamera. Selain turut memuatkan bateri 10,000mAh yang menyokong pengecasan pantas 33W. Lain-lain spesifikasi termasuklah empat pembesar suara Dolby Atmos, bluetooth 5.2 dan menyokong aksesori tambahan seperti papan kekunci serta stylus.

Redmi Pad Pro 5G dijual pada RM1,799 sebuah. Hadiah percuma berupa Redmi Pad Pro Keyboard yang bernilai RM399 turut diberikan untuk pembelian masa terhad.

0/komen