ASUS “adol book 14 air” Di Perkenalkan


ASUS ialah sebuah jenama teknologi yang tidak asing lagi dengan kolaborasi bersama jenama-jenama lain. Terkini, mereka nampaknya telah membangunkan sebuah komputer riba serba baharu dalam kerjasama bersama jenama fesyen popular Anna Sui.

Dinamakan ASUS adol book 14 air, komputer riba ini hadir dengan paparan skrin OLED 14 inci dengan resolusi 2880×1800 dengan kadar segar semula 240Hz. Ia dikuasakan cip pemprosesan AMD Ryzen 9 8549HS dengan memori LPDDR5X 32GB dan storan SSD PCIe 4.0 sebesar 1TB.

Ia juga tampil dengan bateri sebesar 75Wh yang membolehkan komputer riba ini digerakkan selama 14 jam dengan satu pengecasan penuh.



Keunikan komputer riba ini dilihat hadir melalui pewangi yang boleh dipasang dibawah komputer riba ini. Anna Sui memperkenalkan tiga buah pewangi yang dinamakan Be a New Her, Basil and Mandarin dan Rose of Man’s Land.

Selain daripada itu, pakej ASUS adol book 14 air ini hadir degan pewangi Wishing Elf Anna Sui, beg komputer, tetikus dan pelekat yang direka oleh Anna Sui. Buat masa ini komputer riba ini nampaknya hanya ditawarkan di China.
 

0/komen